Already 6Month :)



Assalamualaikum :]
Wuuu ! Lama tak update dah blog usang nihh XD .
Baca title pun dak tawu cerita kan ? Haaa ! ni nak bgtaww nihh .
Harini Genap laaa 6 bulan aku couple dengan diaaa .
Hmm . Tak sangka pun bole smpai  macam nii .
Walaupun kitorang selalu gadoo , tapi kitorang still lagi bole teruskan hubungan ni :')
And , Setiap kali gado aku lah punca nyaa -.-'
dah dah , abaikan ! abaikan !
aku selalu sabar dengan diaa , and dia pun banyak dah sabar dengan aku . hmm
kuat kan diaa ? walaupun banyak dugaan tuhan bagi dekat kami , kami tetap tabah :']
Hmm . Diaa paham perasaan aku , and aku pun bole paham perangai diaa .
hehe . maklumlahh . aku kan masok air sikit XD
wuu ! aku pun dah tak tawu apa dah nak tulis daaa .
Hmm , Aku harap hubungan aku dengan diaa kekal laaa . aku sayang , cinta diaa sangat .
Jangan amek dia dari aku k ? :')
Sayang and cinta aku dekat dia tak penah kurang , and aku tak pernah terpikir langsung nak curang dengan diaaa . sebab . aku sayang dia sangat sangattttt !
Okayy. Babai ! Nak tweet tweet jb . then tidoo .Ehhh ! Btw , Aku Rindu Peah Bawah nihhh :')


                                              


No comments:

Post a Comment